Logo
Vytlačiť túto stránku

LED obrazovky: Ideálny spôsob, ako si posvietiť na reklamu

LED obrazovky: Ideálny spôsob, ako si posvietiť na reklamu

LED technológia (Light Emitting Diode, alebo svetlo emitujúca dióda) sa zrodila v roku 1962 a kým boli spočiatku diódy iba červené a používali sa ako indikátory v elektronických obvodoch, dnes sa rozsah farieb a možnosti použitia rozšíril až do jedného z najoceňovanejších nástrojov ako v oblasti domáceho osvetlenia, tak aj v reklame. Je to vďaka početným a dôležitým výhodám, ktoré LED diódy majú.

 

Poďme si spoločne niečo o ich výhodách v marketingu povedať.

Ekologická udržateľnosť LED technológie

Prvým bodom v prospech LED produktov je ich nízky dopad na životné prostredie – téma, ktorá sa v posledných desaťročiach dotýkala nášho svedomia čoraz citlivejším spôsobom. V skutočnosti neobsahujú ortuť a pri rovnakom absorbovanom výkone vytvárajú päťkrát nižšiu emisiu svetla ako halogénové alebo klasické žiarovky.

Neprítomnosť UV zložiek zaisťuje, že svetlo je čisté a čo je nezanedbateľný dôsledok, nepriťahuje hmyz. Za zmienku stojí aj doba svietenia LED, ktorá je do -40° prakticky nulová, vďaka čomu je možné získať okamžitý prevádzkový svetelný tok.

Napokon, silná odolnosť tejto technológie určuje nenáročnosť na údržbu požadované zariadeniami, v ktorých sa používa, so zjavnou úsporou nákladov a dlhším trvaním. Všetko výhody, ktoré pri využití kvalitných mobilných LED obrazoviek v reklame a biznise určite oceníte.

Výhody LED technológie v reklamnom sektore

Vzhľadom na LED displeje a maxi obrazovky vo svete reklamy, využitie tejto technológie nachádza uplatnenie vo všetkých tých svetelných nápisoch, ktoré chcú upriamiť pozornosť verejnosti na konkrétny produkt, obchod alebo oznámiť informácie akéhokoľvek druhu (napríklad prítomnosť lekáreň v blízkosti, počet stále voľných parkovacích miest alebo čiastkový výsledok športového podujatia).

Veľmi silný marketingový nástroj

Keď sa zamyslíme nad tým, aký vplyv môže mať odolná outdoorová LED obrazovka, ak sa dobre používa, na komerčnú činnosť z hľadiska viditeľnosti a ekonomickej návratnosti, je intuitívne odvodiť, že predstavuje takmer nevyhnutný komunikačný a marketingový nástroj na rovnakej úrovni ako online prítomnosť.

Len si pomyslite na jednoduchú možnosť okamžitej, efektívnej a výnimočne všestrannej komunikácie akejkoľvek propagácie alebo informácií týkajúcich sa uvedenia nových produktov, služieb alebo konkrétnych iniciatív zameraných na váš cieľ.

Ponorením sa do miestnej reality je možné prinútiť okoloidúcich vnímať živosť činnosti alebo pozornosť k tomu, čo si klientela vyžaduje, pomocou ad hoc správ a obrázkov, ktoré okamžite upútajú pozornosť tých, ktorí sa ocitnú v blízkosti obrazovky.

Pre podniky, ktoré nemajú zvlášť veľké okná, sa LED obrazovka môže stať akousi virtuálnou vitrínou, kde možno ukázať produkty predávané v rámci podniku alebo ilustrovať ponúkané služby.

Tak sa o tom presvedčte a s LED obrazovkami zažiarte.

Zdroj obrázka: unicro/Shutterstock.com

© 2015 PCNews.sk