Logo
Vytlačiť túto stránku

Študenti ukázali jedinečnosť na Innovation & Creativity Campe

Študenti ukázali jedinečnosť na Innovation & Creativity Campe

Až 15 odborných škôl sa zapojilo do 2. ročníka súťaže, ktorú pod záštitou predsedu Bratislavského samosprávneho kraja organizovala Junior Achievement Slovensko a Hewlett-Packard Slovakia. 

Bratislava, 11. októrba 2011 – Na dvanásť hodín vymenili študentský život za svet biznisu, aby profesionálom ukázali aké jednoduché je inovatívne myslieť a kreatívne tvoriť. Študenti z 15 stredných odborných škôl sa v utorok 11. októbra 2011 zúčastnili 2. ročníka súťaže Innovation & Creativity Camp, ktorú pod záštitou predsedu Bratislavského samosprávneho kraja Pavla Freša, organizovala Junior Achievement Slovensko, n.o. (JASR) v spolupráci s Hewlett-Packard Slovakia (HP).

Päťčlenné tímy študentov si hravo poradili so zadaním, ktoré im pripravili zamestnanci HP – vymyslieť jedinečnú a originálnu kampaň na zvýšenie povedomia o značke HP na niektorom z letných festivalov. Kampaň mala podľa zadania kreatívne a eticky správne odlíšiť HP od konkurenčných značiek. Šancu zažiť úzke prepojenie dostali aj študenti so sluchovým postihnutím, ktorí boli integrovaní do tímov. „Vďaka unikátnemu projektu, ktorý vznikol zo spolupráce JASR a HP, majú študenti odborných škôl možnosť dostať aj iné, ako odborné vzdelanie – majú môžnosť riešiť skutočné problémy. Som veľmi rád, že nastupujúca generácia je schopná rozmýšľať inak – inovatívne a kreatívne. Otvára nám dvere do dimenzií, v ktorých sme sa zatiaľ nepohybovali,“ vyjadril sa Martin Kubala, generálny riaditeľ HP Slovakia a predseda Správnej rady Junior Achievement Slovensko.

vitazny_tim

Jednotlivým tímom sa venovalo 27 konzultantov zo spoločnosti HP, ktorí vďaka svojim odborným skúsenostiam vedeli študentov nasmerovať k najlepšiemu výsledku. „Do druhého ročníka sa zapojil rekordný počet dobrovoľníkov z radov HP zamestnancov. Na celom kempe vládla počas dvanástich hodín výborná atmosféra a študenti odprezentovali naozaj excelentné nápady. Veľa z nich bolo podnených a inšpirujúcich a už teraz vieme, že niektoré aj zrealizujeme v našich kampaniach,“ povedala Ivana Kompasová, líderka Social Impact tímu v HP. „Spoločný projekt s firmou HP priniesol pre odborné školy možnosť učiť sa inovatívne myslieť a riešiť reálne zadanie. Študentov na pár hodín vtiahol priamo do diania firmy a umožnil im reálny a bezprostredný kontakt s reálnym biznisom. Výnimočnosťou bolo to, že 27 zamestnancov spoločnosti HP sa do projektu zapojilo v rámci firemného dobrovoľníctva a svoj čas, vedomosti a skúsenosti venovali mladým ľuďom,“ uzatvára riaditeľka Junior Achievement Slovensko Marcela Havrilová.

vsetci_ucastnici

Tri najúspešnejšie tímy boli ocenené spoločnosťou HP, štvrtý tím získal špeciálnu cenu Pavla Freša za najkreatívnejší nápad. Z druhého ročníka súťaže mali výborný pocit aj konzultanti. „Na Innovation & Creativity Camp som sa dostala náhodou, keďže jeden z porotcov vypadol deň pred eventom. Som skutočne rada, že som mala príležitosť tam byť a zažiť to. Bola som veľmi prekvapená ako technicky zručné boli “naše decká” a taktiež som bola užasnutá nad ich skvelými nápadmi. S Tareqom sme sa skvele dopĺňali a bol to nezabudnuteľný deň. Myslím, že z toho, že náš tím získal prvé miesto sme sa tešili viac ako tie decká,“ dodala konzultantka víťazného tímu Petra Kupčová (HP).

© 2015 PCNews.sk