Menu

Testovali sme lacný herný headset Roccat Renga

Herné periférie sú dosť citlivá záležitosť, každý hráč má iné preferencie a zvuk vo svojom obľúbenom žánri hier vníma inak. Ak chce byť výrobca v tomto segmente trhu úspešný, potrebuje širokú ponuku. V prípade herných slúchadiel to chce produkt, ktorý sa trafí do širokého spektra hráčov, funkčne, dizajnovo a najmä cenovo. Renga od Roccat má tendenciu triafať do čierneho. Aspoň na papieri.

Čítať ďalej...

Testovali sme kancelárske myši od Cherry

S produkty značky Cherry jste se na našem webu již několikrát setkali. Naposledy se jednalo o mechanickou klávesnici Cherry MX Board 3.0, před tím šlo o celou řadu klávesnic se spínači Cherry MX. Kromě klávesnic se ovšem tato společnost věnuje i jiným periferiím, jako jsou například počítačové myši. Když jsme od zastoupení dostali nabídku na vyzkoušení dvou nových modelů myší, nemohli jsme odolat.

Čítať ďalej...

Testovali sme herné periférie od Roccat

Některé společnosti věnující se výrobě periferií mají dlouholetou tradici a přesto, že se věnovaly hlavně produktům pro pracovní využití, postupem času uvedly také produkty určené pro hráče. Do této kategorie bychom mohli zařadit například společnost Logitech. Poté je zde ovšem druhá skupina výrobců počítačových periferií. Do té patří například Razer, či Roccat. Tito výrobci začínali rovnou s produkty určenými pro hráče.

Čítať ďalej...

Testovali sme akčnú kameru SJCAM SJ6 Legend

Společnost SJCAM působí na českém i slovenském trhu již několik let a jedná se o poměrně známého výrobce akčních kamer. Již od počátku patřily modely této značky mezi levnější kousky, ale zároveň si zachovávaly slušnou kvalitu zpracování a v posledních letech i dobrou výbavu a příslušenství.

Čítať ďalej...

Testovali sme Bluetoooth reproduktor Creative Nuno

Azda najvychytenejšie príslušenstvo k smartfónu je powerbanka, no medzi najobľúbenejšie kúsky rozhodne patria aj mobilné reproduktory. Doháňajú to čo nie je v smartfóne fyzicky možné a rozširujú možnosti hlasitého počúvania hudby, sledovania filmov či telefonovania na inú úroveň. A keď sa k tomu pridá aj nápaditý dizajn, ako v prípade Creative Nuno, nemuselo by to dopadnúť zle.

Čítať ďalej...

Testovali sme akčnú kameru Rollei Actioncam 430

Nabídka akčních kamer se za posledních několik let opravdu masivně rozšířila. Ještě před nedávnem bylo na trhu jen pár modelů, jejichž cenovka běžně atakovala a překračovala hranici 370 € (10 000 Kč). Situace v dnešní době je naštěstí o poznání lepší. Akční kamery nabízí hned celá řada jak nových, tak i zavedených výrobců. Ceny nejlevnějších kousků začínají již pod hranicí 40 € (1 000 Kč), tak že si akční kameru může dovolit opravdu každý.

Čítať ďalej...

Testovali sme skrinku Fractal Design Define Nano S

Počítačové skříně prodělaly za posledních několik let velký pokrok. Dříve velmi oblíbené výrazné modely vystřídaly jednoduché skříně s elegantním designem. Vývoj se netýká pouze vzhledové stránky. Dnešní kvalitní kousky nabídnou velmi dobré možnosti chlazení, pohodlnou montáž a také výborné možnosti pro uspořádání kabeláže.

Čítať ďalej...
Prihláste sa k odberu tohto RSS kanála

NÁVŠTEVNOSŤ