Logo
Vytlačiť túto stránku

Google reklama v roku 2021

Google reklama v roku 2021

Google reklama bude aj v roku 2021 zohrávať kľúčovú rolu v marketingovej komunikácii vášho biznisu. Čo sa v nej zmenilo a s čím ju vhodne doplniť?

Google reklama je základným stavebným kameňom každej úspešnej marketingovej komunikácie daného biznisu, a nič by sa na tom nemalo zmeniť ani v roku 2021.

Ak však chcete dosiahnuť a vytvoriť skutočne efektívnu reklamu na internete je vhodné tento typ reklamy skombinovať s ďalšími formátmi, ako napríklad meme fenoménom.

Meme fenomén sa v posledných rokoch rozšíril najmä kvôli stránkam ako 9GAG či sociálnym sieťam.

Výhodou týchto obrázkov je fakt, že pomocou nich môžete vtipne reagovať na akúkoľvek životnú situáciu.

Ako si poradiť  s Google reklamou

Ak sa v e-commerce prostredí pohybujete už dlhší čas, iste viete, že práve Google reklama sa stala tou najúčinnejšou formou online reklamy, ktorá vám prinesie aj najviac nových zákazníkov.

Práve vďaka nej sa totiž viete dostať na prvé pozície v google. Dosiahnuť to viete vďaka takzvanej PPC reklame, kde platíte len za kliknutia a nie zobrazenia.

Aké formy reklamy na Google poznáme?

V súčasnosti si pri nastavovaní reklamy v Google môžete vybrať z viacerých typov reklamy. Tou najobľúbenejšou je zrejme textová reklama, ktorá vám vie priniesť relevantné výsledky už do počas prvých dní alebo týždňov.

Ďalšou možnosťou je takzvaná bannerová reklama, ktorá sa bude zobrazovať na miestach, kde chodia vaši potenciálni zákazníci.

Novším formátom Google reklamy sú nákupy google, kde sa zobrazujú konkrétne produkty, alebo služby aj s obrázkami, popisom a cenou. Práve táto reklama vám môže priniesť najviac konverzií zo všetkých, záleží však od druhu vášho biznisu.

Neviete ako reklamu správne nastaviť? Poraďte sa

Snáď už teraz viete, že Google reklama bude aj v roku 2021 jedným z najžiadanejších artiklov online reklamy.

Správne nastavenie tejto reklamy na internete nemusí byť tak jednoduché, ako sa môže zdať. Práve preto vám odporúčame poradiť sa s agentúrou, ktorá sa na tento typ reklamy zameriava, alebo má isté skúsenosti s reklamou na internete.

Rozhodne by ste nemali Google reklamu podceniť, keďže práve tá vám môže v konečnom dôsledku priniesť najviac výsledkov.

Zdroj obrázku: ZoFot / Shutterstock.com

© 2015 PCNews.sk