Menu

Študenti ukázali jedinečnosť na Innovation & Creativity Campe

  • Napísal(a)  Redakcia
  • Čítať 2741 krát
  • Tlač
  • E-mail

Až 15 odborných škôl sa zapojilo do 2. ročníka súťaže, ktorú pod záštitou predsedu Bratislavského samosprávneho kraja organizovala Junior Achievement Slovensko a Hewlett-Packard Slovakia. 

Bratislava, 11. októrba 2011 – Na dvanásť hodín vymenili študentský život za svet biznisu, aby profesionálom ukázali aké jednoduché je inovatívne myslieť a kreatívne tvoriť. Študenti z 15 stredných odborných škôl sa v utorok 11. októbra 2011 zúčastnili 2. ročníka súťaže Innovation & Creativity Camp, ktorú pod záštitou predsedu Bratislavského samosprávneho kraja Pavla Freša, organizovala Junior Achievement Slovensko, n.o. (JASR) v spolupráci s Hewlett-Packard Slovakia (HP).

Päťčlenné tímy študentov si hravo poradili so zadaním, ktoré im pripravili zamestnanci HP – vymyslieť jedinečnú a originálnu kampaň na zvýšenie povedomia o značke HP na niektorom z letných festivalov. Kampaň mala podľa zadania kreatívne a eticky správne odlíšiť HP od konkurenčných značiek. Šancu zažiť úzke prepojenie dostali aj študenti so sluchovým postihnutím, ktorí boli integrovaní do tímov. „Vďaka unikátnemu projektu, ktorý vznikol zo spolupráce JASR a HP, majú študenti odborných škôl možnosť dostať aj iné, ako odborné vzdelanie – majú môžnosť riešiť skutočné problémy. Som veľmi rád, že nastupujúca generácia je schopná rozmýšľať inak – inovatívne a kreatívne. Otvára nám dvere do dimenzií, v ktorých sme sa zatiaľ nepohybovali,“ vyjadril sa Martin Kubala, generálny riaditeľ HP Slovakia a predseda Správnej rady Junior Achievement Slovensko.

vitazny_tim

Jednotlivým tímom sa venovalo 27 konzultantov zo spoločnosti HP, ktorí vďaka svojim odborným skúsenostiam vedeli študentov nasmerovať k najlepšiemu výsledku. „Do druhého ročníka sa zapojil rekordný počet dobrovoľníkov z radov HP zamestnancov. Na celom kempe vládla počas dvanástich hodín výborná atmosféra a študenti odprezentovali naozaj excelentné nápady. Veľa z nich bolo podnených a inšpirujúcich a už teraz vieme, že niektoré aj zrealizujeme v našich kampaniach,“ povedala Ivana Kompasová, líderka Social Impact tímu v HP. „Spoločný projekt s firmou HP priniesol pre odborné školy možnosť učiť sa inovatívne myslieť a riešiť reálne zadanie. Študentov na pár hodín vtiahol priamo do diania firmy a umožnil im reálny a bezprostredný kontakt s reálnym biznisom. Výnimočnosťou bolo to, že 27 zamestnancov spoločnosti HP sa do projektu zapojilo v rámci firemného dobrovoľníctva a svoj čas, vedomosti a skúsenosti venovali mladým ľuďom,“ uzatvára riaditeľka Junior Achievement Slovensko Marcela Havrilová.

vsetci_ucastnici

Tri najúspešnejšie tímy boli ocenené spoločnosťou HP, štvrtý tím získal špeciálnu cenu Pavla Freša za najkreatívnejší nápad. Z druhého ročníka súťaže mali výborný pocit aj konzultanti. „Na Innovation & Creativity Camp som sa dostala náhodou, keďže jeden z porotcov vypadol deň pred eventom. Som skutočne rada, že som mala príležitosť tam byť a zažiť to. Bola som veľmi prekvapená ako technicky zručné boli “naše decká” a taktiež som bola užasnutá nad ich skvelými nápadmi. S Tareqom sme sa skvele dopĺňali a bol to nezabudnuteľný deň. Myslím, že z toho, že náš tím získal prvé miesto sme sa tešili viac ako tie decká,“ dodala konzultantka víťazného tímu Petra Kupčová (HP).

návrat hore

NÁVŠTEVNOSŤ

2024        2023        2022        2021        2020        2019        2018       2017       2016       2015       2014       2013