Menu

Zabudnite na T-Mobile a T-Com, prichádza Telekom

  • Napísal(a) 
  • Čítať 2647 krát
  • Tlač
  • E-mail

Proces integrácie spoločností T-Mobile a T-Com je na svojom konci. Poslednou etapou je uvedenie novej spoločnej značky Telekom.

Podľa Dušana Švaleka, výkonného riaditeľa marketingu Slovak Telekomu je uvedenie jednej značky logickým a finálnym krokom v procese spájania, ktorý má priniesť predovšetkým pozitívnu zmenu pre zákazníkov spoločnosti. Zjednotia sa tak hlavné zákaznícke služby, a okrem jedného loga, integrácia prinesie aj jednotnú zákaznícku linku a webový portál.

Zákaznícka linka pre mobilnú sieť (12345) a linka pre pevnú sieť (0800 123 456) bude zjednotená na čísle 0800 123 456. Celkom nový bude internetový portál www.telekom.sk, ktorý nahradí súčasné portály www.t-com.skwww.t-mobile.sk. Okrem lepšej prehľadnosti a vyššej interaktivity by mal priniesť lepšie služby a funkcie, a nový e-shop pre aktiváciu nových a administráciu existujúcich služieb. V súvislosti so zmenou názvu spoločnosti sa zmení aj názov zákazníckych centier z T-Centrum na Telekom Centrum. Názov spoločnosti ostáva nezmenený, presný deň uvedenia novej značky oznámi Slovak Telekom, a.s.  dodatočne.

Zdroj: TS Slovak Telekom

návrat hore

NÁVŠTEVNOSŤ

2024        2023        2022        2021        2020        2019        2018       2017       2016       2015       2014       2013