Menu

Alcatel-Lucent medzi poprednými dodávateľmi infraštruktúry call centier

  • Napísal(a)  Redakcia
  • Čítať 1679 krát
  • Tlač
  • E-mail

Analytici umiestnili technologické riešenie Genesys od spoločnosti Alcatel-Lucent medzí lídrov v oblasti infraštruktúry call centier. Hodnotenie sa zameriava hlavne na komplexnosť vízie dodávateľov a na schopnosť túto víziu realizovať.

Analytická spoločnosť Gartner umiestnila medzi lídrov trhu riešenie Genesys od spoločnosti Alcatel-Lucent, ktoré slúži na riadenie starostlivosti o zákazníkov v rámci firemných call centier. Vyplýva to z nedávneho hodnotenia spoločnosti Gartner: „Magický kvadrant pre infraštruktúru kontaktných centier.“

Podľa analýzy sú lídrami trhu „veľmi výrazné firmy disponujúce širokým portfóliom, významným trhovým podielom, širokým geografickým pokrytím a jasnou predstavou o tom, ako sa oblasť call centier bude vyvíjať. Zároveň všetci v minulosti uviedli na trh úspešné produkty pre kontaktné centrá a vďaka svojmu portfóliu majú všetky predpoklady na to, aby si pozíciu udržali.“ Ľudia, ktorí  podľa analytikov, nemusia nevyhnutne ponúkať najlepšie riešenia pre každého zákazníka. Ich produkty sú ale všeobecne silné a často sa vyznačujú výnimočnými funkciami.

Softvérová sada Genesys G8 od spoločnosti Alcatel-Lucent zabezpečuje interakciu so zákazníkmi cez telefón, internet, sociálne siete a mobilné zariadenia. „Riešenie G8 zabezpečuje prevádzky aj tých najnáročnejších call centier. Umožňuje vytvoriť jednotnú a koordinovanú komunikáciu so zákazníkmi cez rôzne kanály: napríklad telefónom, e-mailom, SMS, chatom a sociálnymi sieťami. Dokáže vzájomne previazať vnútropodnikové pracoviská s externými a spravovať ich ako jeden celok,“ povedal Patrik Ort, odborník na komunikačné technológie spoločnosti Alcatel-Lucent.

Technológie Genesys denne spracovávajú viac ako 100 miliónov interakcií pre približne 4 000 firiem a štátnych úradov v 80 krajinách sveta.

Analýza agentúry Gartner je k dispozícii na stiahnutie na adrese http://www.genesyslab.com/news/analysts-c coverage. Viac informácií o technologickom portfóliu Genesys pre kontaktné centrá je k dispozícii na adrese http://www.genesyslab.com.

návrat hore

NÁVŠTEVNOSŤ

2024        2023        2022        2021        2020        2019        2018       2017       2016       2015       2014       2013