Menu

Sociálne siete a ich efektívne využitie v našom IT svete

  • Napísal(a)  Redakcia
  • Čítať 3264 krát
  • Tlač
  • E-mail

Podnikanie je dosť zložitý proces. Vzhľadom na vysokú konkurenciu je najväčším problémom podpora služieb a tovaru, a preto sa hovorí, že reklama je motorom pokroku. Podnikateľ by mal byť inovátorom, pretože včasné a kompetentné využívanie nových účinných prostriedkov na poskytovanie informácií o jeho službách mu môže priniesť obrovský úspech.

Jednou z vecí, ktoré aj vám môžu zvýšiť efektivitu vášho predaja a konečného zisku z neho, je aj dobrá reklama Google a sociálnej siete. Ak sa naučíte vo svoj prospech tieto dva komunikačné nástroje využívať, určite to pocítite aj v praxi a samozrejme aj vo vašej peňaženke.

Sociálne siete v podnikaní

K dnešnému dňu je registrovaná veľká väčšina sociálne aktívnej populácie a tieto nástroje  aj aktívne využíva. Prítomnosť takto veľkého množstva potenciálnych spotrebiteľov znamená vytvorenie predpokladov pre vznik príležitostí na zarábanie. Ako začať?

Výber cieľa

Ak chcete správne vybrať účel reklamy na Facebooku, odpovedzte si na otázku: „Aký druh výsledku s týmto typom inzerovania chcete dosiahnuť?" Napríklad to môže byť nárast predaja na stránkach, zvýšenie počtu stiahnutí aplikácie alebo zvýšenie uznania značky.

Reklama na Facebooku je vhodná pre rôzne účely, ale bude to ešte účinnejšie, ak presne pochopíte, čo chcete s jej použitím dosiahnuť.

Zameranie sa na správne publikum

Pamätajte si, že musíte o ľuďoch, ktorých chcete prilákať, niečo aj vedieť. Ako starí sú, kde žijú a čo najradšej robia? Vyberte si na začiatok aspoň vhodné demografické a behaviorálne (týkajúce sa správania) charakteristiky pre vaše publikum.

Urobte si krátky dotazník. Opäť vám môže pomôcť Google, kde si ho cez dokumenty veľmi rýchlo vytvoríte. V online verzii a so správne položenými otázkami dostanete aj vďaka lacným tonerom výsledky, ktoré vám pri ďalšom rozhodovaní určite pomôžu.

Správne umiestnenie reklamy

Rozhodnite sa, kde chcete zobrazovať svoje reklamy. Môže to byť už spomínaný Facebook, Instagram a iné podobne zamerané stránky alebo aplikácie. V tejto fáze môžete využiť aj mobilné zariadenia, na ktorých sa budú vaše reklamy zobrazovať tiež.

Výhodou online platforiem nie je len rýchlosť a zacielenie, ale aj pohodlnosť ich používania. Neváhajte si pre svoje podnikanie jednu z týchto foriem reklamy vybrať aj vy a určite sa vám podarí prilákať viac záujemcov, v ktoromkoľvek smere. Ak máte blog, ponúkate produkt alebo služby, vždy je na týchto miestach dosť voľného priestoru aj pre vás. Tak to vyskúšajte priatelia.

návrat hore

NÁVŠTEVNOSŤ

2024        2023        2022        2021        2020        2019        2018       2017       2016       2015       2014       2013